Monday, June 29, 2009

So Close But Yet So Far


不知不觉
成绩册也曝光了
上半年的耕耘如何,收获也便如何
下半年的课程也开始了
换了新的位子
视力已经不大好的我
现在更坐在后面
下半年的课程
现在可说每一位老师都在赶课
动不动就讲要借节,评测,功课,不然也就默写
日历上,离统考或预试的日子也愈了来愈薄了
背负着繁重的课业与老师的期望所造成的压力


今天
我与朋友谈话中
无意中
谈到一位平时我跟朋友都离不开话题的主角的近况
有时世事真是很难料
有时很多东西越没可能发生的,或你越不会想到会发生的
偏偏就会这样
虽然我那位朋友没有一五一十地暴完
但少少却已够我捏冷汗
真是世估唔到
不过
因为这一次,让我更认识一个人
曾经做过的决定
虽然过去会觉得很矛盾
现在也不那么一样了
感觉也不同了


I’m not really sure of the words to say
If only you knew that I feel this way
I wanna give my heart to you
Show me the way that you want me to

I know for sure there’s a place for us
I’m counting the days till I feel your touch
You come to me when I dream at night
When I’m with you it will be so right
If you could see the love in my eyes
You should know that I’m on your side
Ohh ohh ohh
I’d be yours
You be mine
Ohh what will I do

No comments: